Cel

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy, pozwalającej na bezpieczne, ale przy tym efektywne i praktyczne przetwarzanie danych marketingowych.

Główne zalety naszego szkolenia:

praktyczny charakter – nasz trener oprócz szkolenia, zajmuje się również świadczeniem profesjonalnych audytów przetwarzania danych osobowych. Dlatego podczas szkolenia nie teoretyzujemy – każdy przepis prawa konfrontujemy z praktyką i oferujemy uczestnikom rozwiązania, a nie problemy

konkretna wiedza w atrakcyjnej formie – nasze szkolenie jest krótkie, konkretne i nastawione na przekazywanie wiedzy w jak najatrakcyjniejszy sposób. Podczas szkolenia przeprowadzamy liczne warsztaty, aktywizujemy uczestników licznymi pytaniami i omawianiem case’ów „z życia wziętych”

zbalansowana treść – podczas szkolenia nacisk kładziemy nie tylko na przekazanie wskazówek dotyczących przetwarzania danych klientów, ale i na odpowiedzialność karną, dyscyplinarną i cywilną jaka wiąże się z tym procesem.

certyfikat – każdy uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.

Adresaci szkolenia

Szkolenie dedykujemy wszystkim osobom działającym w szeroko pojętej branży marketingu. Zarówno w formie tradycyjnej, jak i za pośrednictwem internetu. W oparciu o nasze doświadczenia, przekażemy informacje potrzebne do tego, aby zachowując pełne bezpieczeństwo prawne, prowadzić swobodne działania marketingowe.
Szkolenie adresowane jest zarówno do kadry zarządzającej projektami, właścicieli firm, jak i pracowników bezpośrednio obsługujących procesy marketingowe.

Program szkolenia

Uczestnicy dowiedzą się w szczególności:

  • jaka jest specyfika procesów przetwarzania danych osobowych w marketingu (przy uwzględnieniu branży w jakiej działa przedsiębiorstwo)
  • po spełnieniu jakich warunków oraz w jakim zakresie można przetwarzać dane osobowe klientów
  • jakie prawa przysługują klientom od których zbiera się dane osobowe (w tym w szczególności prawo do sprzeciwu, prawo do informacji, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych)
  • w jaki sposób zabezpieczyć dane osobowe przetwarzane tradycyjnie (na papierze) oraz w ramach systemów informatycznych
  • w jaki sposób skonstruować prawidłową klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • prawnie usprawiedliwiony cel – czyli w jakich przypadkach nie jest konieczne zbieranie zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  • w jakich przypadkach i w jakiej formie można przetwarzać wizerunek oraz tzw. dane wrażliwe klientów
  • jak długo można przechowywać dane osobowe klientów
  • w jaki sposób zachować się w przypadku pojawienia się konfliktu na linii klient – firma marketingowa 
  • jaka jest rola Administratora Bezpieczeństwa Informacji w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa – komunikacja ABI z pracownikami działów marketingowych
  • które zbiory danych podlegają obowiązkowi rejestracji do GIODO oraz w jaki sposób takiej rejestracji dokonać
  • jak prawidłowo sporządzić wymaganą dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych

Szczegółowy program szkolenia

Metoda

Prezentacja multimedialna oraz wykład wzbogacony o liczne warsztaty praktyczne oraz kazusy. Między innymi: prawidłowe formułowanie klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych, sposób postępowania w przypadku zgłaszania zastrzeżeń dotyczących przetwarzania danych osobowych klientów. Ważnym elementem szkolenia będzie rozwiązywanie zgłaszanych przez uczestników problemów z dziedziny ochrony danych osobowych w marketingu. Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji.

Wykładowca

Łukasz Zegarek

Współwłaściciel, ekspert ds. ochrony danych osobowych

W kancelarii od 8 lat odpowiada za zarządzanie całością przedsiębiorstwa oraz przeprowadzanie audytów i wspieranie Administratorów Bezpieczeństwa Informacji u Klientów Kluczowych.

Przeprowadził ponad 100 projektów audytorsko – wdrożeniowych dla spółek prywatnych (m.in. z Vistra, VENEZIA, IKEA, XTB, Pandora, DuPont) oraz  ponad 50 projektów dla podmiotów publicznych.

Swoimi wieloletnimi doświadczeniami i wiedzą praktyczną z przyjemnością dzieli się z uczestnikami licznych konferencji, szkoleń i kursów oraz czytelnikami publikacji i artykułów na blog-daneosobowe.pl.

Jego największą pasją jest przekazywanie wiedzy słuchaczom i czytelnikom w sposób jak najbardziej przystępny i zrozumiały.

No i oczywiście podróże! Od Sardynii po Nową Zelandię. Samochód, noclegi, atrakcje – pełna organizacja na własną rękę.

Włada biegle językiem angielskim, a w stopniu podstawowym także serbskim.

Motto zawodowe:

Volenti non fit iniuria – chcącemu nie dzieje się krzywda.

Poznaj nasz zespół

Polityka prywatności copyright 2013 Lex Artist

Kontakt

Kancelaria Lex Artist
Ul. Szańcowa 74/1
01-458 Warszawa
Telefon: (22) 253 28 18
e-mail: kancelaria@lex-artist.pl

REGON: 141235395
NIP: 522-267-65-39
BRE Bank S.A. 62 1140 2004 0000 3602 5030 0372